poniedziałek, 31 października 2016

XX Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie!!! 27-30.X.2016

Tegoroczne Krakowskie Targi Książki uważam za udane ! 


Mimo tego, że udało mi się być tylko 3 dni, zrobiłam wszystko co zaplanowałam, a powrót do domu  z 11 książkami okazał się nie być aż taki ciężki jak się zapowiadał.
TŁUMY, TŁUMY, TŁUMY...
W ciągu moich trzech lat jeżdżenia na targi nie widziałam takich tłumów. Nie wiem, czy zależy to od rozstawienia stoisk, czy od tego, że poziom czytelnictwa wzrasta. 
W każdym razie dostanie się do niektórych stoisk był ciężki. Tym bardziej, gdy na którymś z nich odbywało się spotkanie autorskie.

Ale nie przesadzajmy :D To tylko tłumy. 
Owszem, momentami bardzo uciążliwe, ale nie skreśla to całego dobrego zdania na temat tego cudownego wydarzenia :D
Sama atmosfera targów zawsze rozbudza we mnie pozytywne emocje.
Różnorodna ilość konkursów i promocji to dla mola książkowego prawdziwy raj ! 
A fantastyczni ludzie z zamiłowaniem do książek na każdym kroku sprawiali, że na mojej twarzy malował się uśmiech.
Niestety nie udało mi się dotrzeć na akcję "Z półki na półkę", ale z całą pewnością nadrobię to na WTK w maju 2017 :D 

Muszę serdecznie podziękować osobom z którymi spędziłam całe cudowne 3 dni:



Oraz pochwalić się moimi zdobyczami książkowymi ! 

  • "Las zębów i rąk"-Carrie Ryan
  • "O chłopcu który pływał z piraniami"-David Almond
  • "Bóg nigdy nie mruga"-Regina Brett
  • "Wolę Ciebie"-Daria Pruszyńska-Obiedzińska
  • "Metro 2033"-Mymitry Glukhovsky
  • "Chłopak który zakradał się do mnie przez okno"-Kristy Moseley

  • "Coś niebieskiego"-Emily Giffin
  • "Podaruj mi miłość"- Zbrała Stephanie Perkins
  • "Droga Karolino..."-Kristy Woodson Harvey
  • "Nie tak łatwo być Czesławem"- Jarek Szumbrycht, Czesław Mozil
  • "November 9" -Colleen Hoover





Byle do Warszawskich targów książki ! 

7 komentarzy: